ING Bank en Informer presenteren bankkoppeling

Ondernemers die bankieren bij ING Bank kunnen vanaf nu hun zakelijke bankrekeningen direct koppelen met de boekhouding in InformerOnline. Dankzij de koppeling komen alle zakelijke transacties automatisch in de administratie en kunnen ZZP'ers en ondernemers in het kleinbedrijf hun boekhouding sneller op orde krijgen.

Voorheen moesten ondernemers de zakelijke transacties zelf downloaden bij de ING Bank en vervolgens uploaden in InformerOnline. Met de koppeling worden alle banktransacties dagelijks gesynchroniseerd met de boekhouding en zijn handmatige acties door de gebruiker niet meer nodig.

Meer gemak voor de ondernemer

Zowel Informer als de ING Bank zijn blij met de samenwerking. Remco Frühauf, CEO van Informer, ziet met name het voordeel voor de ondernemer. "Dankzij de koppeling kunnen ondernemers hun boekhouding veel sneller op orde hebben. Daarnaast worden ook minder fouten gemaakt en kan de Informer BankRobot aan de slag zonder dat de gebruiker iets heeft hoeven doen." De Informer BankRobot is een functie in InformerOnline die banktransacties automatisch verwerkt. "Bij Informer willen we zelf boekhouden voor ondernemers zo snel en eenvoudig mogelijk maken. Dat is ook een van de redenen waarom we blij zijn dat we de bankkoppeling met ING kosteloos kunnen aanbieden aan onze gebruikers."

De directe bankkoppeling is per direct beschikbaar in InformerOnline.

277105 informeronline en ing bank 47f436 original 1522999683