InformerOnline lanceert nieuwe versie smartphone-app

Informer heeft de nieuwste versie van haar smartphone app gelanceerd. Naast de bestaande functies kent de app twee nieuwe functies, waarvan er één een primeur is in de wereld van mobiel betalen en boekhouden.

Vrijwel alle functies van de oude app hebben een upgrade gehad. Zo staat de informatie van het dashboard beter in de mobiele applicatie en kun je eenvoudiger navigeren tussen de verschillende schermen. Er zijn ook direct twee nieuwe functies toegevoegd en de verwachting is dat nieuwe functies nu sneller in de mobiele applicatie kunnen worden geïmplementeerd. Het is voor gebruikers van InformerOnline nu mogelijk om concepten van verkoopfacturen en facturen die al eerder verstuurd zijn te versturen naar de klant. Hierdoor kun je verkoopfacturen (opnieuw) sturen, waar je ook bent. De tweede nieuwe functie is een primeur in boekhoudsoftware op de smartphone.

Direct betalen vanuit je boekhoud-app

InformerOnline heeft de functie ‘Betalen vanuit je Boekhouding’ nu ook naar de smartphone gebracht. Deze functie, die ontwikkeld is in samenwerking met internetbank bunq, laat ondernemers inkoopfacturen direct betalen. Peter Potters, Commercieel Directeur van InformerOnline is erg enthousiast over de functie: “Ondernemers selecteren met de InformerOnline app een inkoopfactuur en drukken op ‘Betalen’. Vervolgens wordt je bunq app gestart, waar je alleen nog maar hoeft te accorderen. De factuur is betaald en je administratie gelijk bijgewerkt, en dat allemaal mobiel. Op deze manier is mobiel boekhouden weer een stapje dichterbij”.

Hét online boekhoudpakket voor ZZP en kleinbedrijf

“Een van de belangrijkste doelen van Informer is om software te creëren die boekhouden makkelijker maakt voor ondernemers”, aldus Remco Frühauf, Algemeen Directeur van InformerOnline. “Met de nieuwe InformerOnline app kunnen ondernemers weer een beetje eenvoudiger en sneller hun boekhouding bijwerken.”