Informer behaalt als eerste in Nederland het Keurmerk “Betrouwbaar Boekhouden”

Het Online boekhoudpakket InformerOnline heeft als eerste boekhoudpakket in Nederland het Keurmerk Betrouwbaar Boekhouden behaald. Dit keurmerk, uitgegeven door onderzoeksbureau GBNED, wordt alleen uitgereikt aan boekhoudpakketten waarbij alle aspecten van het normenkader dik in orde zijn.

Met het Keurmerk Betrouwbaar Boekhouden bewijst Informer opnieuw te voldoen aan de hoogste eisen op de markt. Remco Frühauf, CEO van Informer, is blij met het keurmerk. “Een boekhoudprogramma moet technisch, boekhoudkundig en op het gebied van veiligheid helemaal in orde zijn. Als ondernemer moet je jouw boekhoudprogramma daar blind op kunnen vertrouwen, maar je weet nooit zeker of de leverancier in praktijk alles wel goed voor elkaar heeft. Het is daarom mooi dat een vooraanstaand onderzoeksbureau als GBNED ons als eerste pakket waardeert met het keurmerk Betrouwbaar Boekhouden. Het geeft een belangrijk signaal naar ondernemers die op die manier zeker weten dat zij zaken doen met een pakket dat betrouwbaar en goed is.“

Het boekhoudprogramma scoorde positief op alle punten van het functionele normenkader en op het gebied van veiligheid scoorde InformerOnline zelfs een “uitstekend” refererend aan het eerder behaalde Zeker-Online keurmerk. “In de digitale wereld van tegenwoordig zijn zaken als online veiligheid en privacy erg belangrijk. Bij Informer vinden we het erg belangrijk dat de veiligheid van de administraties optimaal gewaarborgd is.”

Complimenten voor goede prijs / kwaliteit verhouding!

Gerard Bottemanne van onderzoeksbureau GBNED beoordeelt boekhoudpakketten onder de naam ‘Boekhoudsoftware op de testbank’ en onderschrijft dit met het keurmerk Betrouwbaar Boekhouden. Volgens hem is het keurmerk voor InformerOnline terecht. InformerOnline scoort op alle vlakken en met name gebieden “service” en “product/kwaliteit verhouding” verdient het complimenten. Hiermee toont InformerOnline aan een zeer compleet pakket tegen een eerlijke prijs te zijn voor het MKB.

268192 betrouwbaar%20boekhouden%20inlog ecc50d original 1513600951