Wederom primeur bunq & Informer: Direct betalen vanuit je boekhouding!

Vorige maand lanceerden mobile only bank bunq en software ontwikkelaar Informer de eerste realtime bankkoppeling ter wereld. Hiermee verschenen de banktransacties van de zakelijke bunq rekening direct in InformerOnline. Nu doen de twee partijen er een schepje bovenop met nóg een wereldprimeur: betaal direct facturen vanuit je boekhouding! Met deze innovatieve toepassing nemen Informer en bunq opnieuw een belangrijke stap in het versimpelen van professioneel boekhouden.

De samenwerking met bunq maakt de services van boekhoudsoftware-ontwikkelaar Informer nog beter en sneller. Bovenop de realtime bankkoppeling kunnen ondernemers facturen nu direct vanuit het boekhoudprogramma betalen. Ondernemers kiezen in InformerOnline de te betalen facturen en klikken vervolgens op de betaalknop. Daarna hoeven zij alleen nog te bevestigen in de bunq app en de geselecteerde facturen worden in één keer betaald.

Remco Frühauf, CEO en Founder van Informer is blij met de nieuwe wereldprimeur: “Dankzij de realtime bankkoppeling en de betaalfunctie vanuit je boekhouding is realtime boekhouden echt werkelijkheid geworden. De facturen worden niet alleen betaald vanuit de boekhouding, de bankadministratie en betalingen worden ook direct verwerkt. Zo hebben onze gebruikers altijd een up to date overzicht van hun bankzaken.”

Ali Niknam, CEO en Founder van bunq

Ali Niknam, CEO en Founder van bunq: “Wat we met Informer ontwikkelen is bijzonder en echt vernieuwend. Informer gebruikt bunq’s technologie op een slimme manier om realtime boekhouden mogelijk te maken. Door de koppeling kunnen ondernemers meerdere facturen met één klik betalen. De boekhouding wordt realtime bijgewerkt. Deze samenwerking geeft ondernemers meer controle over hun financiën.”

268170 bunq%20visual%20betalen e721c2 original 1513594453