Informer en NMBRS presenteren koppeling

Software ontwikkelaar Informer en NMBRS hebben onlangs de handen ineen geslagen. Het doel van de samenwerking is om dankzij een koppeling tussen de twee systemen de verwerking van de online boekhouding verder te versnellen.

Slimme HR-software

NMBRS is ontwikkelaar van slimme HR-software in de cloud. Steeds meer bedrijven, accountants- en administratiekantoren gebruiken het programma voor HR- en salarisadministratie. In 2015 kreeg het bedrijf de prijs van ‘Coolest Tech Company’ van Nederland. Dankzij de koppeling met InformerOnline is het nu mogelijk om de loonjournaalposten vanuit NMBRS direct de boekhouding in te laden. “InformerOnline maakt gebruik van de Nmbrs API waardoor er nu een directe koppeling is tussen beide systemen met als resultaat minder handmatig en dus minder kans op fouten in de boekhouding” aldus Sjoerd-Haakon Haven, Integratie Manager bij NMBRS.

Boekhouding sneller en eenvoudiger

Remco Frühauf, CEO van Informer, is blij met de koppeling. “Ondernemers hoeven niet meer handmatig loonjournaalposten in te voeren in de administratie. Het direct importeren en inlezen is niet alleen eenvoudiger, het bespaart ook nog flink wat tijd. Boekhouden is dankzij de koppeling met NMBRS dus weer een stuk sneller en eenvoudiger geworden. En dát is waar het bij Informer om draait!”

268147 nmbrs 763a26 large 1513592333