Knab en Informer presenteren boekhoudkoppeling

Ondernemers die bankieren bij Knab, kunnen vanaf nu hun zakelijke rekening automatisch koppelen met de boekhouding in InformerOnline. Op deze manier hebben zzp’ers en ondernemers in het kleinbedrijf hun boekhouding sneller op orde.

Dankzij de directe koppeling hoeven ondernemers hun elektronische bankafschriften niet meer handmatig in te voeren. Dagelijks worden alle banktransacties op de Knab-rekening direct gesynchroniseerd met de boekhouding in InformerOnline.

Ideaal voor kleine ondernemers

Beide partijen zijn blij met de samenwerking. “Dankzij de automatische koppeling besparen zzp’ers tijd, die ze weer in hun onderneming kunnen steken. Ons doel is om bij klanten financiële gemoedsrust te creëren. Deze boekhoudkoppeling is daar een mooi voorbeeld van,” aldus Michiel Ypenburg van Knab.

Ook Remco Frühauf, CEO van Informer, ziet de meerwaarde voor de ondernemer. “Naast een flinke tijdsbesparing worden er ook nog eens minder fouten gemaakt. Op die manier hebben ondernemers altijd een up-to-date overzicht van hun bankzaken en is de boekhouding weer een stuk sneller én eenvoudiger geworden.”

Informer en Knab zijn allebei officiële kennispartners van ZZP Nederland. ​“We zijn blij dat twee van onze kennispartners de samenwerking hebben gevonden. Door deze koppeling wordt niet alleen boekhouden eenvoudiger, het stelt onze leden ook in staat om optimaal van de diensten van beide partners gebruik te maken“, aldus Frank Alfrink, directeur van ZZP Nederland.De directe bankkoppeling is per direct beschikbaar voor alle ondernemers.